недеља, 4. јануар 2015.

DODIR NEBA!!!


Nebo plava boja, svetlo plava, bledo plava, sve je to jedna boja, trenutno moja najdraža boja! Slobodno mogu reći da sam u svetlo plavoj fazi.:D Dok me ne prodje faza verovatno ću imati bluze, košulje, pantalone, jakne, suknje u toj boji.
S obzirom da sam se vratila iz Novog Sada, jedno je sigurno posetila sam metraze i rešila da stvorim čaroliju!:) Dugo sam gledala i maštala o svetlo plavom štofu i sad sam se konačno odlučila i kupila ga. Par dana sam razmišljala kako da ga najbolje iskoristim, šta da napravim a da nosim, da li pantalone i sako, haljinu...Rešila sam, sašila i sad sam naprosto oduševljena gledajući moj materijal kako u svom finalnom obliku visi na čiviluku.
Malo je reči kojima bi opisala svoju sreću i zadovoljstvo, a mnogo autfita sa mojim novim.... Slike ipak govore više od reči.:)

 













8 коментара: