субота, 5. март 2016.

Disney parka



Njeno visočanstvo - ŠUŠKAVA PARKA!!!!!!
Parka mi je dugo bila misaona imenica, poprilično zahtevna za šivenje. Sve sam mislila hoću -neću da šijem,  iiiiiii onda odem u Luteks i pronadjem ovaj divan šuškavi materijal i prosto sam morala da ga pretvorim u ovakvu jaknicu. Radi se o Micky printu, koji je po meni fenomenalan.
Da se ne lažemo nije još vreme za nju, ali ona je strpljivo čekala u ormaru da se uslika pa sam iskoristila sunce i uslikala je.
Može da se nosi raskopčana, zakopčana, da bude široka ili uska u strku,a ima i divnu kapuljaču.
Za ovaj post sam je iskombinovala sa ovim prelepim čizmicama koje možete pronaći u prodavnici Grazia u Sremskoj Mitrovici ili Rumi, farkama i neutralnom bluzicom.
Ja već uživam u njoj, a još više ću kad dođe lepše vreme.


















Parka - Sanjine krpice
Boots - Obuća Grazia

Нема коментара:

Постави коментар