недеља, 29. јануар 2017.

Collection F A I R Y T A L E



Dragi moji, sa velikim ponosom i radošću Vam predstavljam
moju prvu kolekciju
B A J K U!!!!

Ova kolekcija je nastala u najhladnije periodu godine,a namenjena je za sledeće godišnje, a po meni najlepše, doba godine - PROLEĆE!!!

Sve je krenula sa pronalaskom ovog čarobnog materijala u dve boje bebi plava i roza, koji deluje poput prevrnute kože, ali je neka kombinacija stofa - pliša,mekan i prijatan.
Ja sam je dopunila sa tilom u sivoj boji.
Onda su nastale skice, skice su postali modeli koji su se posle sami razvijali, dobijali svoj krajnji oblik, prosto su me vodili da budu baš ovakvi.
Želja je bila stvoriti prolećnu bajku, modele koje većini žena i devojaka odgovara, svi mogu da se kombinuju na mnogo načina. Ja sam ih iskombinovala prema svom ukusu!


Plavooooo!
Tako nežno ali ne previše.
Ove godine  su izuzetno popularni 3D cvetovi, pogotovo čipke. Ja sam htela da stvorim tu iluziju 3D 
cvetića, da budu detalj ,upečatlji i poseban, da budete druagičiji kao i ja sama 
u moruuu istih.
Haljina A kroja sa cvetovima koji su našiveni samo na levoj ivici haljine.
Svilena bluza na tregere koju ja imam u svim bojama, i ako je nemate u ormaru obavezno Vam treba jedna. Suknja uz tu bluzu je uzana sa šlicem i dzepovima.
Izuzetno naglašava figuru.






Roza!!!

Čarobna, nežna, jednostavna,toliko epiteta za ovu boju postoji.
U roza boji sam uradila nešto što bi po meni bila moderna i drugačija vrsta venčanice za sve 
one mlade koje bi da budu drugačije i ne žele tipičnu venčanicu.
Haljina je napravljena od tila sa 3D cvetovima i biserima koji su ručo napravljeni 
a postava je haljina od trikotaže,i obe haljine mogu da se nose odvojeno.

Model u pantalona bi bio predlog za mladinu kumu.
Svetlo plave pantalone su jedini komad koji nije šiven one su kupovne.
Bluza je u dve boje.
Ogrlica je napravljena od tila,moj je favorit.







Zadnja kombinacija je haljina A kroja,kao što je i plava samo sa drugim rasporedom cvetova.
Druga kombinacija iako deluje kao haljina jeste - sunkja na falte(ja bez toga ne mogu), bluza(koju sam iskombinovala na svetlo plave pantalone) i bluza od tila sa 3D cvetovima na ramenima.







Uživajte, ja idem da živim moju BAJKU!!!

Dresses, Skirts, Tops, - Sanjine krpice


2 коментара: