недеља, 3. септембар 2017.

PRSLUK -

Spremanje za jesen je počelo!
Ove godine to nisu kaputi i kardigani kao obično nego prsluci.
Ove godine imam izuzetnu inspiraciju kad su oni u pitanju. Napravila sam par modela a biće ih još.
Ovaj post je posvećen prsluku koji specijalno naručen pošto je isti zatvorio FS u aprilu ove godine, sa malom izmenom da nema cvetića na džepu.
I tad je izmamio većinu uzdaha,i našao je svoju vlasnicu odmah nakon revije.
Materijali su vuna na ledjima, vuneni štof na prednjici i na krajevima nešto nalik plišu, naravno untra je postavljen.
Ovo je drugi koji pravim i nažalost ni ja ga neću imati u svom ormaru, ali ne žalim neko drugi će uživati u njemu-moja sreća je neopisiva.
Uživajte gledajući slike koliko sam  i ja dok sam ga pravila.












Top and pumps - New Yorker
Jeans - Legend

Нема коментара:

Постави коментар