субота, 17. фебруар 2018.

Velur!


 Dugo sam tražila velur, ali mislim na ovaj "mekani", od kojeg sad u većini prodavnica imate mantile,jaknice i sl. Dugo nisam mogla da ga nadjem.
IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII ONDA se pojavi u LUTEKSU!
U četiri čarobne boje - teget, crna, kamel i mango. Ja sam odabrala teget.
I uvek nedoumica šta napraviti a da bude nešto novo i da ovaj materijal odradi posao???!
Prsluk,ali ne kao moji dosadasnji modeli nego nesto malo drugačije. Ovo je ravan prsluk do kolenna,lepo strukiran, sa imitacijom dzepova, jednim voladnom na desnom kuku i kragnom koja može da bude i rever ili ne,sve zavisi od želja.
Za ovaj post sam ga uparila sam mojim omiljenim i divnim kariranim širokim pantalonama i svetlo plavom svilenom bluzom - naravno sve je moje ruke delo:)
Jednostavna i udobna kombinacija, mada već razmišljam o proleću patikama,farkama,beloj majici,teget rancu i ovom prsluku.
Idem nešto drugo da spremam!


















Wideleg trousers, silk top and assymetric vest - Sanjine krpice

Нема коментара:

Постави коментар